Can we bring yesterday back around ? - Moa

Hej på er, Kolla på klockan och bli imponerade hur tidigt vi är uppe. Vet inte om jag sagt det men jag har sovit över hos maria. Det var inte tänkt att vi skulle sova utan se på filmer hela natten, vi somnade i stället innan kl 1.  Vi hade för oss en massa bus, åt pizza blev uttråkade av pippi och en massa annat. Nu ska vi snart ner på stan, Maria har spanat på en jacka och såna där  "tofflor" som hon brukar kalla uggs. Sen bär det hem till skolböckerna. Fyfan vad mkt plugg jag har! Har inte ens börjat läsa den där boken som vi ska ha gjort analys till på torsdag. Förutom det, samhälls och matte prov, franska glosor. Underbart. Jaja det orkar jag inte bry mig om föränn jag kommer hem, See ya peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0