bombom -maria

Längtar tills på tisdag då andra avenyn avsnittet kommer ut, jag orkar inte vänta en hel vecka efter varje avsnitt det är så jäva drygt och inte bara det, förr var det varje dag så varför inte nu?Aja ikväll ska jag bara chilla jävel med godis i famnen och idol på tv,det missar ni väl endå inte? det bästa är ju nu när folket gör bort sig och man kan hitta sina favoriter.Hade faktiskt önskat att en av mina favoriter var här också men såklart är plugget ivägen, palla skola:$Annars har jag nog inte så mkt mer att berätta ellerjo! Det gick åt helvete på redovisningen vi hade idag, min grupp gjorde bort sig totalt och vi börja skratta när vi skulle redovisa,inte bara vi även klassen! Men som tur kirrade vi ett G iallafall!

En oseriös,suddig bild bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0