- maria

Inatt har jag somnat,vaknat,somnat vaknat hela tiden men som tur är jag uppe nu.Är väl dags att börja käka och fixa sig för sedan dra sig in till stan och möta moa.Skor på ingång!KING.Senare ikväll drar jag mig mot denna flicka och vi hade tänkte klara ett tv spel som vi fasnade på och gav upp helt och hållet förr.Men nu jävlar är vi på fötter igen och ska klara skiten...ellernått(a)Ingen av oss är ju direkt duktiga på sånt dära så det är nog bara mest tur men det blundar jag och Moa för.Proffslighet i våra ögon;-)Men ni får ha en bra dag folket för det ska vi ha!



Gör mig såhääära glad!

Kommentarer
Postat av: kashaya

Snygg skinnjacka!

2009-09-26 @ 18:57:08
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0