you are so beautiful -maria

Eftersom min älsklings emma ligger hemma och är sjuk, så blir det att ta tag i svenska läxan jag inte har gjort.Jag vet, det är lov och man ska fara ut och ha kul men kan säga att jag känner mig alldeles för hängig för det.Blev nog lite för mycket för min del igår, eller vad säger du Moa;-)?Hur som haver så blir det att ta på sig mjukis kläderna och dunka hög musik och göra läxan!Sen blir det en tidig kväll för mig eftersom imorgon befinner jag och moa sig på stan och köper min kavaj, ÄNTLIGEN!! inte säkert dom har fått in den än men bara att hoppas:-)


Vi vet hur man gör en lugn lördags kväll slutar i katastrof;-)

Kommentarer
Postat av: Johan

Hör av dig någon gång på lovet!!!!:) pussss världens bästa maria<3

2009-10-25 @ 18:59:04
Postat av: din bror

Maria, inte den på hm va???? (A)

2009-10-26 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0