Why do you like the way regrets taste? - Moa

Brorsan ringer
Jag - Hallå
Isak - Hej, haru ätit?
Jag- Ja
Isak - Okej... hejdå.

Kul att grabben är social.

Just nu tuktar jag min så kallade hud med en massa skrubb och plockar ögonbrynen. En liten skönhetskur alltså. Sen ska jag ner på stan och leta horn. Ja i morrn smäller det ju, dags för halloween party, är galet peppad men allt hänger på om min djävuls kostym är klar! Och för att ha råd med dom måste jag panta (A) haha jag är stammis på konsum nu för tiden för att jag är och pantar typ varje dag, och snart är förådet tomt. `Tack och lov får vi moneyy i morrn. Great! I kväll ska jag vara med maria, om hon har något förstånd kvar efter att ha vart hemma en hel kväll i går. Ja vi ser ju. Hade bäst folket. PEace


Kommentarer
Postat av: mamma

Han ringde ju iallafall : )

2009-10-29 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0