ser jag ut en hatare?!- Moa

haha alltså jag fick just veta att Claudia, min syrras bästis har trott i 10 år att jag inte tycker om henne. Helt sjukt jag har verkligen ingenting i mot tjejen hon är ju helskön! Men jaa det här är inte första gången det händer heller. Därför är frågan, ser jag ut som en hatare? det är ju helt galet, det är YTTERST sällan jag inte tycker om folk. det händer såklart . Men vafan det händer ju alla. Shit, om det är någon där ute somm känner sig träffad av mitt låtsas hat gör inte de. Bara en person jag verkligen ingte tkr om, men vi ska inte nämna namn. Haha tänk på de ni ,peace


Kommentarer
Postat av: linnea

claudia lundemo?

2009-10-07 @ 17:14:55
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0