Nya marabou -maria

Kan säga att den var super god, dock tror jag man blir less man hinner bli less den innan man har ätit upp hela men annars tummen upp!


Idag kommer man till skolan och sätter sig med engelska provet, dock hade jag mina grejor i skåpen och det har ju brunnit där så har bara kunna läsa på det i någon dag.Men det går väl som det går antar jag! får göra ett bättre resultat nästa gång helt enkelt.Sen får man ett oförberett prov i svenska och kan säga att det inte känns på topp men att jag kirrar ett G där trorja!
Hur som haver, ikväll ska jag ta och plugga lite och bara mysa framför tv, såna dagar behövs ju också trotts allt!Hade tänkt lägga mig tidigt eftersom det vart lite försent igår och att ligga död på bänken är ingen hitt.Det kommer bli mer än bara underbart att få lov,eller vad säger ni? Aja ska inte ta ut lovet i förskott måste ju ta mig igenom två prov till, suck..

haha att titta igenom kameran och hitta gammla bilder är ju alltid lika kul!äcklig bild men det bjuder jag påhiih

Kommentarer
Postat av: A L M A - foto, mode, kreativitet <3

svar: hehe, vad bra! Ja, hysat iallafall :)

2009-10-20 @ 17:31:59
URL: http://febwiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0