My my my -maria

Nu ligger jag här och ska alldeles strax titta klart andra avenyn och sedan ta fram några kläder jag ska ha ikväll,tänkte ta mina varma uggs eftersom ska cykla hem ikväll och det kommer vara kaaallt och då kan man inte ha på sig dansbyxorna jag har nu.Ikväll ska jag fixa Cissi naglar,äta gott,prata,spela kort och ha det allmänt mysigt en tisdagkväll.Hoppas ni kommer få en lika trevlig kväll som vi kommer få:-)

 

Anonym om -maria:

Är det riktiga naglar eller lösnaglar?:) snygga iallafall

Svar: haha jaa det är mina riktiga naglar,har bara gjort en manikyr!


Anonym om -maria:
vem är snyggingen som står och spänner sig;)


Svar: Haha jag förstod att det skulle komma någon komentar om honom som vanligt, men det är iallafall mitt ex som heter Thomas johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0