Make my wish come true -maria

Ikväll tar jag och Moa jultiden lite i förtid, som Moa skrev i det tidigare inlägget så ska vi baka,äta godis,ljusmusik och levande ljus såklart!låter som mys i hög nivå eller vad säger ni? Kanske även blir att ta en liten kvälls runda runt Sörböle bara för att få komma ut lite.Jag känner mig riktigt peppad på den hära kvällen eftersom jag vet att det kommer bli kanon,speciellt när jag och Moa är i farten;-)!Efter vi har fått i oss lite för mycket godis,cola osv så brukar det oftast spåra ur men det är sånt vi gillar.Nej men nu ska jag dra mig och fixa mig lite och sedan vänta på att Moa ska komma.Vi uppdaterar nog senare ikväll och kanske med lite bilder om ni har tur;-)PUSS

Erkänn att ni också är peppade?;-)
All i want for christmas is you.



psscht, ska till och med städa nu så det blir extra bra stämning;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0