Lördagkväll -maria

Kvällen har inte varit annat än kung, det blev mycket skratt,film,vitberget,äta gott,kort osv.Filmen var dock ingen höjdare och jag gjorde nog allt annat än att se film där ett tag.Tror faktiskt att dom blev lite störda men dom gillar mig endå det vet jag;-).Och kan även säga att vitberget var rikigt fint nu på kvällen och blev att sitta där en bra stund och bara snacka om allt och var grymt mysigt.Att ta sig upp var dock rätt så jobbigt,Moa och Anton fick det nog jobbigaste när jag hängde på dom(a).Nej men med andra ord det var en rikigt lyckad kväll och skratt attacker fick vi gott om;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är snygg även fast du gör till dig maria:P

2009-10-11 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0