Keep you much longer -maria

Hej bloggen, nu har jag kommit hem från en helt okej dag.Det blev typ bara att lyssna och göra sin egna redovisning hela dagen.Gick faktiskt bättre än vad jag trodde och vad min grupp hade trott också kan jag tänka mig.Fick även veta att jag kirrade ett VG på ett hemprovet vilket jag blev väldigt förvånad av, trodde jag skulle få G högst men aja, vad betyder vg på ett prov, jo PENGAR.Inte illa alls;-) då blir det att springa in till stan imorgon och köpa mig ett par lacktajts vilket jag sökte igår också men hittade inga fast var ju bara inne på en affär så.Hade även tänkt vara med Cissi ikväll men det blev inte av,vilket suger totalt saknar henne redan ju:$men men vi får ta det någon annan dag gumms!Nej nu ska jag fortsätta äta på min goda macka och dricka oboy så ni får ha de king PUSS

Skulle faktiskt sitta fint fint med ett bad just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0