Jag såg dig här om dan -maria

Ken ring-Änglabarn

Hade faktiskt slutat lyssna på honom men texten är så jävla bra.

Alldeles strax ska jag sätta på mig vinterjackan och mina underbara varma uggs och dra mig mot Cissi där hon är rebecca är.Kommer nog bli mys eftersom kan tänka mig att det bara blir att titta tv och kanske spela uno, varför inte!Förra gången vi spelade så försökte jag verkligen fuska hela tiden men gick inge vidare:$Men den hära gången ska jag inte fuska..haha!När klockan börjar närma sig 10 blir det att sätta sig på cykeln och cykla hem i det iskalla vädret.Sen ska jag börja bädda ner mig i min varma säng och att jag har ett element brevid sängen gör allt så mycket bättre.Men skriver nog ett inlägg innan jag lägger mig så PUSS tills vidare.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0