Is it true -maria

Dagen har bestått på det vanliga fast med en skön sovmorgon och även en rikigt god mat så humöret har varit på topp och det är det fortfande!Ikväll ska jag dra mig till andersstorp och vara med C vi har väldigt mycket att prata om så vi har bestämt att vi ska dra till obs,köpa gott,se idol och snacka om allt som har hänt.Skönt att få prata ut med en som alltid förstår en.Så jag befinner mig hos den kvinnan ikväll och det känns mer än bra att få sina skratt attacker vi alltid får.Aja nu ska jag äta och fara till cissi sen,kanske skriver innan jag far PUSSS


Såhära såg jag och moas myskväll igår,mysmysmyssss♥


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Mysig bild.=)

2009-10-01 @ 17:34:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Japp , klart jag ska se ikväll... dt är ju babes juhh !! ;)



Men tror inte ngn kommer klassa ut Erik faktiskt. Kommer nog hålla på honom nu resten av tävlingen. Han är den enda som verkligen fått mig att höjja ordentligt å sjunga med !



Kramar Patrik

2009-10-01 @ 18:53:21
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0