-maria

Den känns som den hära skoldagen aldrig skulle ta slut och då överdriver jag inte.Mitt humör har gått upp och ner hela tiden och jag har varit tröttast i världen och endå försökt jobba på men om det blev lyckat är en annan sak.Att redan vara skol less är faktiskt rikigt illa jag menar vi har typ gått 3 månader om ens det.Att inte fixa matteprovet gjorde inte min pepp till skolan så mycket större men jag antar att det är bara att kämpa igenom det.Hade jag skärpt mig förr förra året hade jag bara haft typ 1 år kvar men nej jag sumpade den chansen vilket känns tungt, när dom jag gick med i 9an går ut och kan vara lyckligast i världen så har jag ett år till att kämpa,suck.Nej men nu ska jag inte deppa det är bara att kämpa hårdare och fixa det hära, för bara jag anstränger mig så kan jag.PEPPA!

Ge mig en bamsekram nu.





Kommentarer
Postat av: johan

jag kan ge dig en varm bamsekram :D<3

2009-10-07 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0