<3 -maria

Hon som vet när jag är ledsen genom att titta på mig.Hon som kliar mig under fötterna när jag ber om det.Hon som man bara kan ha en härlig myskväll med och även ha grymt kul.Hon som vet vad jag tänker på utan att jag behöver säga nått.Hon som står ut med mig när jag är flummigast i världen.Hon som står ut med att bli rumpad i ansiktet av mig.Hon som inte bli sur när jag råkar spotta henne i ögat.Hon som som vet hur man får mig glad.Hon man kan göra precis vad som helst med utan att tycka det är pinsamt.Hon som stöttar mig när någon vänder ryggen till.Hon som älskar mig även fast jag stoppar fötterna i hennes ansikte.Hon som bär mig när jag inte orkar gå eller har skavsår, eller när jag inte orkar gå till toan.Hon man kan tjocka sig med varje dag.Hon som fyller på mitt glas med dricka när hennes är tomt.Hon som vet vad jag älskar och hatar.Hon som orkar med att jag pratar hela tiden.Hon som alltid har en öppen famn för mig.Ja det är du



Kommentarer
Postat av: DinM

Jag står ut med alla dina rackartyg för att jag inte vet vad jag skulle ta mig till utan dig! Du är det bästa som finns glömm aldrig det gumman! Älskar dej så jävla mycket, hur många gånger du än rumpar eller stoppar tårna i facet på mig. ändra aldrig på dej, för du är redan perfekt på ditt lilla knäppa sätt ;)<3

2009-10-26 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0