- Moa

Hej hej. Har inte skrivit eftersom jag inte har någonting att skriva. Det är så himlatråkigt att allt ska vara så jäkla vardagligt. Varje vecka varje dag varje månad varje år är likadana! Ingenting händer och inget förändras. Då man har roligt går allt ännu snabbare. Helgerna är slut på en sekung och sen sitter man här en måndagskväll igen och längtar till nästa helg. Och allt man vill är att skippa alla tråkiga skoldagar som inte har något slut, men varför kan inte alla dagar vara roliga? Jag menar skolan är ju egentligen inte så hemsk, jag har världens bästa vänner, varför lyckas jag inte njuta av de. Det är den där negativa inställningen som sänker en. Alltid har man någonting att klaga på fast livet är så otroligt underbart. När man går ute en solig höstdag, ja då är det för kallt. Och när det bli svalare nä då duger inte det heller! Kanske är det bara jag, men jag känner att jag behöver en STOR förändring. Det är bara det att jag är alldeles för feg för att ta sånna beslut. Ändra på saker jag egentligen inte orkar med, folk jag inte orkar med. Beslut som jag hela tiden skjuter upp samlar mod, men som ändå aldrig blir av. Jag behöver en rejäl spark i baken, det är allt.



Things do not change , we change


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0