-maria

Imorse fick jag ett sms av Sebbe och frågade varför det var brandbil utanför våran skola och då tänk jag"dom sa ju att det skulle vara brandövning så"Men icke som nicke det har brunnit i skolan pågrund av datorer om jag förstod det rätt, så klockan 06.00 hade det börjat brinna men dom hann rädda alla andra salar.Även fast våran avdelning blev avstängd pågrund av det luktar så mycket.Så vi fick sluta lite tidigare och då drog vi oss in till stan och jag fick med mig leggings och är faktiskt helt slut, att gå runt i stan tar på krafteran!Hittade även en kavaj på HM jag funderar att köpa men får diskutera det med pappa senare eftersom jag har inte ekonomin till det...suck
Aja ikväll blir det iallafall att se instängd med Moa,blev ingen Cissi så.Kommer nog bli myyyys:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0