Uttråkad med andra ord! -maria

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Allt möjligt.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Då hade jag just kommit till dagiset
Vad gjorde du för 15 min sedan:
satt mig här typ
Det sista du sa högt:
"heeeejdåååå"
Det senaste någon sa till dig:
"heejdå syns imorgon"
Vad har du druckit idag:
Vatten,oboy och mjölk
Vad var det senaste du åt:
macka på dagiset
Vad var det senaste du köpte:
Tröja
Vad är det för färg på din ytterdörr:
vit trorja:$
Vad är det för väder hos dig nu:
svart och kallt, grr
Godaste glassmaken:
Vanlig med choklad bitar i hihi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
inte kärlek, men intresserad!
Sover du tungt:
nja det är till och från
Drömmer du mardrömmar:
nej typ aldrig
Trivs du med ditt jobb:
proaen, det gör jag:-)
Favoritklädsel:
det finns massor!
Favoritlåt just nu:
har ingen speciell!
Vad ser du om du tittar till höger:
nattbord
Vad gör dig glad just nu:
vänner gör mig alltid gla
Vad ska du göra härnäst:
bara vila, kan man göra annat när man har haft fullrulle hela dagen
Höger eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
trött och rätt så gla
Favoritgodis:
choklad!!!!!!
Kläder just nu:
svarta dansbyxor,grå tröja och en halsduk
Sommarplaner:
leva livet,stockholm KANSKE göteborg(?)varför inte
Hur många kuddar sover du med:
2/3
Spelar du något instrument:
haha nejnej, tur är väl det
Morgon eller nattmänniska:
natt!
Vad är viktigast för dig:
Vänner!
Är du kittlig:
Beror på:$
Snarkar du:
tror inte det, ingen har då klagat
Stjärntecken:
skytten
Äckligaste insekten:
hm,dom flesta är väl det!
Längtar du mest efter just nu:
MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0