One of the keys to happiness is a bad memory - Moa

hej på er. Nu var det länge sen jag skrev på riktigt. har vart riktigt lat och bara lagt in nlåtar och annat tråkigt som ingen lyssnar på. Sitter på skolan just och längtar tills den här dagen är över, har nämligen sovit alldeles för få timmar i natt. Höll till och med på att försova mig efter att ha övertygat mig själv att vi började 9.30 och inte 8.30. Sååå det var racing fart på primadonnan till skolan. Skyller på maria som gjorde att jag sov så länge i söndags. Jajajajaaaa i kväll väntar träning för småttningar, planera idrottslektion med rebben och sen en jävla massa plugg. Åhå mitt huvud är som en degklump! Segt och jäst. Ett botemedel mot seg skalle är att tänka på 1000 lappen som ligger hemma och väntar. Jaa jag har fått lön för sommarjobbandet nu. Känns bra de, så snart ska jag köpa en laddare och få liv i kameran igen! Hoppas den inte kostar skojortan av mig. Hade bäst peace!

glädjespridare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0