Nu när vintern är på G kan man inge annat än sakna sommarlovet -maria

Jag saknar sena ute kvällar på vardagarna,
jag saknar mys på bryggan,
jag saknar att ha party ute,
jag saknar att övernatta ute,
jag saknar att köra moppen(emma:$$$),
jag saknar att ha linne ute och svettas,
jag saknar att bada i havet eller på gården,
jag saknar att sola,
jag saknar när solen lyste en i ögorna,
jag saknar vattenkrig,
jag saknar akorna som rebecca nästan sparkade iväg och jag och cissi var liv rädd,
jag saknar att ha picknick,
jag saknar att åka båt på älven,j
jag saknar att ligga ute på nätterna med tända ljus och mysa,
jag saknar att springa ute med bikini,
jag saknar att leva livet till 100000%,
jag saknar att tappa bort sig i stockholm med Moa,
Jag saknar att slippa skolan,
Jag saknar att springa barfota
Jag saknar sommarlovet helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0