Love comes easy when you're young and life has just begun - Moa



Duktiga jag och reb varit som kommit på värsta musikprogrammet till idrotten på måndag. Men det är på måndag det, taggar en rejäl helg innan de att (inte)vila ut ordentligt på. i morrn blir det party party hemma hos linnea ska bli supernice. sen på lördag väntar skräckismaraton med marian min. Och på söndag ska jag se (kanske iaf) new moon med vera pera. Som sagt ingen dålig helg att se fram i mot. Nu ska jag plugga skelettet. hade people



Kommentarer
Postat av: linnea

tagga partaaaaj mois=)

dududu, är det bara skelettdelarna vi ska kunna eller är det frågorna oxå?

2009-11-19 @ 21:19:21
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: rebecca

love:)!

2009-11-20 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0