Your life, -maria

Alldeles strax blir det att börja klippa pappa och det känns mer än jobbig nu vid morgonkvissten,ellerjaa klockan är ju över 12 så är väl dags att piggna till iallafall.Nu sitter jag och tycker synd om alla 92or som är i skolan(känns rätt bra vid det hära tillfället att jag gick iv ett år?) dock är det min tur nästa år, men det är som sagt ett år kvar så=DIkväll väntar det att vara med Moa, vi kommer befinna oss ute och busa och det känns inte helt fel, vädret svik oss inte för guds skull! för nu är jag less på kyla&regn varför inte bara vara sommar året runt? jaa det är nått jag alltid kommer undra. Men nu ska jag ta tag i att klippa hår så ni får hare så bra!pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0