Dead until dark- Moa

Tjoho, hej på er alla. onsdag i dag och det betyder som vanligt jobb after school. Är faktiskt taggad. Sen i kväll ska jag träna med Elin och se greys. Kanske hinna med och övningsköra lite också. Förutom det längtar jag till helgen som tusan. Har lite planer och det känns skönt. I helgen ska jag ta det lugnt och bara softa. En sak jag har lovat mig själv är att låna dead until dark. Det är en av böckerna true blood är baserade på. En insperation till twilight också. Men true blood och twilight är långt i från samma sak. Men jag älskar båda. Iaf, måste komma i håg att besöka bibblan och låna Dead until dark och Living dead in dallas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0