Att jag är duktig på att göra bort mig borde ju ni alla känna till men.. -maria

Sebbe säger:
jöö du tänkte rätt mycket när vi gick på balder elr ? d ugick ju och prata med dig sj tillomed  
maria säger:
hahavaaa
nae!?!
Sebbe säger:
jooo du gick i trappa sen sa du "vad sa du maria?" hahaha
maria säger:
hahahahha
ojdå

hahah, jag är ju ba för rolig ibland!
Jag minns det dära så jävla väl, vi skulle gå ner till skolsystern och kolla i några spårade tidningar och då börjar rickard prata om nått, sen tänkte jag inte på det och råka säga" vad sa du Maria?" vilken egentligen skulle bli "vad sa du rickard?" Jaaa tro mig det dära fick jag höra ett tag framöver och trodde alla hade glömt det, tills idag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0