A sense of purpose - Moa

hej på er. Dålig uppdatering från min sida bortförklaringen är att det har varit en busy busy helg. I går våldgästade jag brorsans lägenhet och julpyntade den. Sen på kvällen hyrde jag och vera en massa bra film att kolla på och jag kan stolt säga att det inte var jag som somnade i soffan den här gången. Nejnej, det var lillvera.:) I dag har jag vart på stan och julhandlat med isak. Det är faktiskt riktigt kul att gå på stan med isakmannen. Älskar att klä killar, om jag hade vart kille skulle jag klä mig såååå himla snyggt. Iaf nu ska jag dra mig mot jobbet. Hörde att det var paketinslagning på g. inte illa. hade peace

kofta med pärlor på axlarna, och deux julklapps :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0