3 november -maria

Idag blev det att fara hem eftersom snoret tog över(ganska mysigt va?) nej men jag vaknade upp av att jag var skit snorig plus lite ont i halsen.men vafan jag är tillbaka på fötter imrogon igen för tänker inte vara hemma en dag till, finns seriöst inge tråkigt! alla är ju i skolan.Kan även säga att jag blev rikigt rörd över inlägget du gjorde om mig Moa, att du är bääääst är det inge snack om! vi måste vara snart igen, varför inte ikväll(?) hör av dig!
Nej men nu ska jag vänta på min bror så vi kan fara in till stan och köpa en efter längtad grejhihi PUSS


Jaa jag och Moa är jävligt lätt roade när vi är med varandra.
Jaa Moa gillar att ta kort på mina ben
Jaa vi tyckte det dära var roligt


Kommentarer
Postat av: dinMOS

va kul att du blev glad broshsh :) skulle gå hur långt som helst för att sätta ett leende på dina läppar:] I kväll har jag en jävla massa plugg och träning samma i morrn. Men vi kan ju spika torsag ? :D:D<3

2009-11-03 @ 14:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0