-maria

Hej blooggen, nu har jag äntligen slutat eller jag slutade klockan två så hade kort dag, har gått runt och gäspat hela dagen och personalen höll på att få damp på mig.Gäspar smittar you know;-) Hur som helst så sprang jag in en snabbis på stan SJÄLV he he, har aldrig hänt förr men skulle bara köpa lite smink så då är det avklarat iallafall och då står slappa sönder på listan och det känns king efter allt skrik man har fått höra av barna. Nej nu ska jag slå igång "andra avenyn" frågan är hur jag fortfarande orkar titta på det(?)

Vrf jag ens lägger ut den hära äckliga bilden vet jag inte, men vafan!!!!


Kommentarer
Postat av: J

Snyggmaria:)!<3

2009-11-23 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0