you&me - maria

Tjenare! kvällen har bestått av moa,tårta och prat och alla kan nog redan gissa vad vi prata om... jo stockholm! det var tänkt att vi skulle flyga men jag tittade en extra gång på sj och såg att vi kan åka till stockholm på 800 kr, hur billigt är inte det?! såå om två veckor så är vi på tåget och är peppade som aldrig förr=D! hur som helst så är det skola imorgon och allting börja dra ihop sig och jag inser att jag kommer börja sakna klassen, vi har ju inte direkt den normala klassen och jag tror det är de som är så skönt! kommer även slippa skolavslutningen och helt ärligt så känns det KING, det är ju endå så jävla tråkigt så!

kan även säga att jag saknar 9d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0