you don´t know - maria

nu har man kommit hem från en jobbig dag på dagis och den hära gången var det inte barnens fel, nej det var VÄRMEN! jag är ju en av dom som älskar när det är hett men sådära varmt och vara och leka med barn..nej det funkar inte! Även när jag skulle fara hem börja sötville grina för han ville jag skulle stanna och kan inte förklara med ord hur ont det tog att gå därifrån:$ även fast jag stanna där en stund extra bara för jag hade inte hjärta att lämna honom haha! men men, ikväll blir det att gå ut och gå och snacka en massa med alle,alltid lika härligt!





btw moa, om det inte blir sommarjobb för någon av oss vad sägs om stockholm nästa månad då?;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0