When you look me in the eyes - maria

Idag hade man då engelska nationella och hur det gick har jag ingen aning om, hon tyckte iallafall att jag hade skrivit mycket och det sa hon att det var ett plus, vi hade nämligen skrifligt meen nu har vi gjort bort alla engelska och hur bra känns inte det!ellerja jag och sussi ska göra klart det sista vi inte orkade med förra gången men fort är det gjort.
Vädret idag har ju bara vart helt underbart, varje gång jag jobbar äre sjukt dåligt väder och när det är skola så äre toppen väder önska faktiskt mer att det var tvärt om för när man jobbar så är man ute hela tiden och när man är i skolan är man typ aldrig ute,men aja jag ska inte klaga!nu sitter jag här av att solen lyser in genom fönstret och dricker cola,lyssnar även på en sjukt fin låt som jag ska bjuda på nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0