When love takes over - maria.

Godmorgon nu har jag vaknat och är på toppen humör av någon anledning, det kan vara pågrund av vädret! blir iallafall att dra på sig bikinin och gå ut och steka jävel och väcka sammy om han inte redan är vaken.Sen blir det att dra sig till moa ikväll, det var bestämt grillning men jag är mer pepp på att fara och spela basket:$ bara för jag äger på det ellernått. Men får se vad som händer var iallafall år sen man hängde med denna brud så kommer bli toppen och det blir nog att slagga där också. Även så märkte mamma nyss att elden jag och emma släckte igår, hade börjat brinna igen(?) är faktiskt förvånad att inte våran gräsmatta har brunnit upp ellernått bara för jag och emma ska alltid ha en jävla otur.....(a) men nu ska jag gå ut så ni får ha en bra dag, kanske skriver hos moa:-)tjo!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0