wait for you.. - maria

Nu har jag just kommit hem från att ha handla gott till ikväll och blir att vara med emma♥, vi ska nog bara chilla framför xbox,film,käka gott och sen har jag lovat att massera henna som jag alltid gör när vi ser film, hur snäll är inte jag?(a) men känns grymt att få vara med henne var alldeles för länge sen vi fick oss en sån hära myskväll känns det som!så då blir det att slänga på sig mjukisarna och ha en knopp mitt på skallen, mys:-)!
nej nu känner jag att jag måste he bort godiset jag köpte för annars äre någon som kommer smaka en och kan inte sluta sen, då äre slut innan jag kommer mig till emma...nej det får inte hända:$!

såhära BRUKADE våra myskvällar se ut, tyvärr så har vi blivit tjockare med åren...:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0