låt mig visa vägen -maria

nu kommer jag äntligen in på internet, det dog igår och jag fick aldrig igång det igen eller hände inte bara oss även en av våra grannar,inte bara internet la av telefonen också! nej det var ingen hitt fast att vara utan internet var typ endå halv skönt(?)men nu är det iallafall tillbaka.Både jag och moa har blivit dåligare på att skriva inlägg men det är bara därför vi har inge vettigt att skriva när man går  skola osv, det händer ju typ samma saker hela tiden ellerja iallafall när man jobbar det är samma visa varje dag.nej men nu måste jag smsa cissi och påminna om imorgon, hennes minne är ju värre än jag vet inte vad....;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0