we just love it - maria.

Den hära kvällen vart ju inge annat än lyckad.Vi började med att dra oss till lekparken och gjorde lite läxa för att det var så fint väder ute plus att det är så grymt varmt här inne men det blev inte rikigt som vi hade tänkt oss när vi kom dit, några skitungar var där fast dom var söta i våra ögon först men efter ett tag blev dom ett helvete... dom tog blocket och pennan och sprang iväg,slet oss i håret osv men vi tog deras sparkcyklar efter ett tag och fick tillbaka allting plus att vi gjorde ett barn ledsen:$ äsch skyll er själva!
Senare blev det att grilla och få upp elden var inte våran starkaste sida men vi behöver ju inte gå in i detaljer(a) men det blev kanon tillslut, mycket skratt och en massa mys så det brukar vara en fredagkväll för mig och emma. Sen måste jag tacka emma som hjälpte mig med läxen(eller okej hon gjorde hela...:$) men det behöver inte min lärare veta! nej men nu sviker mina ögon mig så godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0