Update- Moa

Oj oj oj nu var det länge sen jag skrev. slarvig har jag varit, men som sagt jag har ju någonting att skylla på. Dvs bristen av datorer hos min mami. Har just haft Matte nationella, gick inge vidare. men men jag är glad ändå. Planerna idag är att efter skolan fara och jobba en snabbis, sen panta så jag har råd med sundsvall i helgen. och sen blir det att plugga av! Har vart så himla lat på senaste tiden att jag inte fått någonting gjort. Fick lite panik när jag satt på nationella. kanske skulle jag inte ha svammlat bort alla lektioner och kanske pluggat lite hemma. nu går det inte att göra något åt än att plugga till nästa. Okej slut på att berätta om det tråkiga som ingen bryr sig om. I helgen ska jag till sundsvall och hjälpa alla småttingar i judogruppen att tävla. Sen kolla på de stora också. Ska bli asnajs att slippa pressen nervositeten och allt det där tråkiga. i stället ska jag bara ha kul och sitta på sidan och njuta tsm med rebzan. Hmm ja vad annars händer? Födelsedags helg inte i helgen men nästa. Då drar jag och mammsen iväg till källan och softar över helgen! Kan ni tänka er vad trevligt. Bara me and the mama, Soft som fan. Jaja allt för nu, hade PEACE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0