ta min hand så flyger vi iväg - maria

Idag blev det att stiga upp vid 11 och det var så grymt skönt att få sova ut, hade gärna sovit längre om jag kunde!igår kväll blev verkligen en lyckad kväll, vi stack och grilla och käka en massa gott, även en massa skratt på köpet inte illa alls! Iallafall blir att vara med emma ikväll och ringa runt och försöka hitta några sommarjobb, jag tror dock det är försent men jag har lovat emma att vara positiv och då ska jag vara det också(a) är bara att det ändra möjligheten jag har att jobba är i juni, för jag och har inte rikigt bestämt när i juli vi far, jag vill fara så fort som möjligt och tror jag hon också vill;-) nej men nu ska jag dra mig, ni får hare så bra!:-)puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0