soool - maria

Nu har jag kommit in efter 2 timmars solning, ska även ut efter det hära inlägget det kommer nog bli lite mindre inlägg nu när det är så varmt då sitter man ju knappt vid datorn, men vi får göra vårat bästa. Idag när man vakna var det 20 grader ute ungefär och man kan ju inte bli på bättre humör så blev att ta på sig bikinin och sticka ut direkt! konstigt nog blev jag inte less efter några minuer som jag bruka bli.Sen undrar jag vafan det är med min dator det tog alltså 15 minuter att sätta på den och få igång internet, det är ju inte normalt någonstans eller(?) aja blir att slänga den hära skiten och skaffa en ny:-) men nu ropar solen på mig så hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0