I'm just a teenage dirtbag baby- Moa

Hej på er. Nu vara det aslänge sen jag skrev. Har ju vart i sundsvall och allt. Det var skoj som vanligt, men det börja klia i knäna pågrund av tävlings suget. Ajja idag har jag spenderat dagen ute i solen och bränt armarna. Och snart blir det bio. Ska se änglar och demoner. Jag är inte dåligt peppad eftersom boken är typ en av de bästa jag läst.! Ellergalet bra. Tillräckligt bra att jag läst den 2ggr iaf.Så filmen borde iaf vara ok. I morrn har jag franska prov och lpl-prov. Hur mkt har jag pluggat? NADA. Vad är det som händer med mig? Snart är det sommarlov och det är jätte mkt viktigt nu de sista veckorna men jag pallar inte bry mig.... haha jaja ha en bra kväll HOJ. förghoppningsvis går det inte mer än en vecka innan jag skriver igen.Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0