If you're not the one then why does my hand fit yours this way? - maria

äntligen hemma! den hära dagen har varit grymt jobbig.. var det inte ena ungen som grät så var det den andra, åh hemskheter, vet inte rikigt om jag tycker om barn lika mycket nu....(a)
menmen blir att chilla stadigt hemma och fortsätta tjata om att jag ska få poolen på lördag och nått som jag tror att jag kommer få också:$!jag vet ännu inte hur stor den kommer bli, men huvudsaken jag kan ligga i den för det är en av sakerna jag vill ha den till, att kunna sola! bara ta dit en plastmadrass och sola jävel, det är ju då man blir brunare så! men nu ska jag gå och käka bullar och mjölk!puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0