If you want something, reach out and grab it! - Moa

Hej på er, Sitter på skolan i en datasal och väntar på engelskan, lite mer än en timme kvar... Sen snacka betyg. Är ärligt talat nervös, suger på engelska verkligen. Kan ni kanske märka på min rubriker, säkert helt felstavade många gånger skulle jag tro. Men men orkar inte bry mig. Känns så fel att det är torsdag ida. Bara fredag kvar men det känns som en evighet. Ska ta ledigt lite i morrn för att jag ska dra till stockholm. Med familjen den här gången. Jag är inte super peppad eftersom jag inte kommer ha råd att köpa någonting. Alla pengar kommer gå åt den 9/6 för då drar jag dit på riktigt.
MARIA>PENGAR>TÅG>BUSS>BOYS>SOMMAR>SKÄRGÅRD>FARMOR OSV OSV.
Den här gånger är det med the family som dagt och i minibuss och utan pengar. inte alls samma sak men ändå najs

brudar brudar brudar, alla gillar brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0