If you want it, why don't you go and get it? - maria.

nu har jag solat klart för dagen, jag har såklart inte vart ute hela tiden sen jag skrev sist men ikväll blir det iallafall vara med emma och vi ska plugga, jaaa det är sant en fredagskväll då vi egentligen bruka dra till med att mysa sönder och äta gott men icke sa nicke! min lärare tvingar mig göra en massa skit till engelskan och emma vill faktiskt hjälpa mig(hon har inget val:$) men det kommer nog bli rikigt kul iallafall vi brukar alltid spåra av någon andledning, förra gången börja vi diskutera om... eller nae skitsamma vi behöver inte ta upp det hära! nu väntar jag på mat och att e♥ ska ringa mig.Ni får ha en toppen kväll för det kommer jag och emma ha, trotts att vi ska plugga!

bara ett bevis på att jag är jävligt lättroad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0