if you want it, come and get it - maria

nu har man då kommit hem från jobbet och skönt är ju det, imorgon väntar skola och det känns endå halvskönt! jag vill bara få göra bort alla jobb och skoldagar så man kan dra till stockholm:$ aja,vad som händer idag är fortfarande ett frågetecken, var först tänkt cissi men blev inte för vi tyckte det skulle vara bättre om det var bra väder så vi kunde vara ute och mysa, sen fick man veta att det inte är nått hos Moa fast jag vet inte om jag ska fara endå(?) aja, jag måste bara få tag på henne och lättare sagt än gjort är ju det för hon svarar oftast inte på mobilen, tex inte nu=D jag får väl bomba henne tills vidare, så bomba moa nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0