I dreamt of a fever - Moa

KOllade igenom bloggen och märkte att jag knappt skrivit någonting alls på senaste tiden. Vet  inte varför, det har som bara blivit så. Idag är iaf planerna att sooola (om vädret håller i sig) och  ikväll maria. Känns som det var en evighet sen... så det ska bli kul. Skulle kanske grilla eller hitta på något annat trevligt.
I går gick jag och hyrde film med pontus.. han är helt galen. Vi hyrde en la cid tror jag den hette och i går såg han den två ggr i rad. Allvarligt när den var slut satte han bara i gång den igen. Och vad gör han nu ? jo han sitter och ser den en tredje gång på 12 timmar. Galen unge det där. Men nu är han snäll mot mig iaf eftersom jag hittade en så bra film åt honom. Så det är ett plus. Tror jag ska hoppa in i duschen nu. Hade HOJ.


Snart sommar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0