I don't want to know - Moa

Favoritcafé: Waynes!
Favorittidning: ELLE
Bästa saken som händer i sommar: STOCKHOLM med Los Maria
Favoritplagg i garderoben just nu: Cheap jeansen
Längd: 174 cirkus
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart&blått i think
I vår kommer jag att gå klädd i: inget alls, näcka är den nya grejen
Men absolut inte i: Harembyxor, får jag inte ha tydligen...
Mig själv med tre ord: Goo, glaad och kexchoklad
Jag tränar: Judo
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: trött
Är det nåt du absolut inte äter: anka, fyfan
Kläder just nu: "bralls och linne
Vad sa du senast: vi ses tjejer!
Fisk eller badkruka: FISK! bada is the shit
Spelar du nåt instrument: tvärflöjt(loong time ago)
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Slösare
Har du några homosexuella vänner: Maria!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det går säkert.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 50
Vad ska barnet/barnen heta? Ingvar, hela högen
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: När jag känner mig instängd
Rädd för insekter? Nooope
Största svaghet: You tell me
Det här är jag bra på: Skriva, Då jag vill
Bästa bok? över näktergalens golv typ
Chips, morötter eller godis? just nu morötter faktiskt
Pizza eller hamburgare? Pizza i alla lägen.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Japp väntar bara på att fylla 18 sen blir det tats så det sprutar om det :)
Stökigt eller välstädat? Periodvis
Gillar du att sjunga? Oja, men det är inte vackert
Anser du att du är stark? Nej, inte längre :/
Använder du knark? Joda puffar på så fort jag får chansen
Kaffe, te eller inget? Teeeee
Har du en besatthet? Film
Vem är din bästa vän? Mariash
Civilstånd: Single
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0