i don't care what they say, im in love with you -maria

Nu sitter jag här vid datorn med morgonrock och en handduk på skalle, har tagit en grymt varm dusch och kan säga att det var precis det jag behövde, inte bara det utan godis har jag också bredvid mig inte helt fel med andra ord!Har faktiskt börjat fundera på att lägga mig och sen ringa sammy en stund och hoppas på att det blir en tidig kväll för jag är inte piggast i världen just nu.Dock så vet jag redan hur det kommer sluta, jag kommer inte få lägga på när jag säger att jag ska lägga mig;-)! Imorgon är det äntligen fredag och det betyder fredagsmys med min e,får hoppas dom har kvar grejerna från förra gången för har inga pengar att handla för men det dära fixar sig jämt! nej men nu ska jag gå och kan säga att jag dissar inte på smsen, jag har inga pengar kvar och vet dock inte när jag kan fylla på! aja natti!

såhära ser våra myskvällar ut;-)! haha nae okejdå men kunde ha gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0