i don´t wanna know.. -maria

Nu sitter jag helt proppmätt efter att ha ätit nästan ett helt skrov, inte nog med det jag kunde inte låta bli att ta bullar efter det... jag tackar gudarna till att jag har svårt att gå upp i vikt annars hade jag sett ut som jag vet inte vad!Moa ringde mig nyss och vi bestämde oss för att ta tag i bloggen hur det nu ska gå är en annan sak, men vi vet inte rikigt vad man ska skriva om för att det ska vara intressant(?) har ni några förslag så är det ju bara att skriva!själv när jag läser bloggar så tittar jag mest på bilderna men vi har som sagt inga bra bilder att lägga in, men i sommar då jävlar! speciellt efter stockholm;-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens outfit är alltid roligt att se:)

2009-05-19 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0