HULTSFRED - Moa

Helt galet vad mycket jag vill till hultsfred i sommar! det ända som stoppar mig är hur dyyrt det är. 1490 kr, + resan dit! Allvarligt skulle kunna döda för att få se alla dessa gooingar! MariaÅ &jag har redan bestämt oss för att fara men jag tror fan i mig att det inte går. USH vill bara gråta för att det är så dyyrt. Annars skulle jag vara den första som satte upp tältet mitt i leran och bara njuta! Kolla bara vilka som ska spela:

Adiam Dymott
Frans Ferdinand
Hello Saferide
Maia Hirasawa
Kid Cudi
The Killers
Markus Krunegård
Mando Diao
Peter Björn and John
Sahara Hotnight
Regina Spektor
The virgins
 

+ en massa andra! Skulle säkert inte få fara ändå  jag är helt förkrossad. Men om det inte går i år då far vi fan i mig nästa MARIA! men vi ska inte ge upp än! fråga och samla casshhsh i massor nu bara!!

Kommentarer
Postat av: marreee

jag vill fara....

2009-05-26 @ 21:37:34
URL: http://miiaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0