do you remember? - maria

Idag blev det då att fira min bror och hans flickvän Sarah, dom fyller nämligen år någon dag efter varandra så vi tyckte det var lika bra att fira allt på engång!Så det har blivit fika,solning,grillning och se dom öppna paket nått som jag också skulle vilja göra för pengar behövs just nu :$ men det är ju min dag snart också, i december......kul(?) Nu börjar jag även oroa mig om man verkligen ha fått sommarjobb eller inte, borde man inte få höra nått snart eller får man veta det i juni, dock skulle jag helst vilja jobba i juni för i slutet av juli så åker jag och moa till stockholm och shoppar sönder ,grönalund och har det allmänt underbart! pengarna behövs ju till 1000 då men vi får se hur det blir, pappa kan nog hjälpa till lite hur som helst!(a)

finns inga ord på hur peppad jag är.



e,tror det eller ej,
 men jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

e?

2009-07-30 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0