brist på annat, -maria

Är: helt sluut
Ger intryck av att vara: blond av någon andledning(inte håret)
Mår: king
Ska: snart gå och äta gott
Har: borta mina nycklar
Bör: spara mer pengar till stockholm
Kan: nått som inte du kan

Vill ha: sommarlov!!
Skulle vilja: vara i stockholm
Drömmer om: att bli rik
Längtar till: stockholm som kanske märks
Har ett brinnande intresse för: en massa olika

Bryr mig om: mina vänner
Trivs med: dom som får mig att le
Bor i: skellhell
Klär mig gärna: svart,vitt
Dricker gärna: cola och annat gott
Lyssnar ofta på: prat

Är arg på: att man inte vet om man har sommarjobb eller inte!!
Är stolt över:
mig själv som just fick veta att jag har ett säkert g i engelska
Är rädd för: sprutor i högsta grad
Äter: allt som har med socker och göra
Dansa: som att ingen ser
Lever: livet!!!king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0