bergsbyn! -maria


klockan 6 så kom jag på världens idé att jag och moa skulle dra oss till bergsbyn och köpa glass, nu tänker alla att vi åkte bil eller cyklade men nej nej, vi gick! under den resan fick vi oss en massa skratt,mina sjuka frågor,lekpark,flumm och blev nästan på körd av en kille,ellerja på körd och på körd han skulle jävlas den jäveln(a)!För vanliga människor skulle den dära gå stunden ta ungefär en timme men för oss tog det ungefär två timmar... men vi kan skylla på att när vi skrattar så kan vi inte gå samtidigt, eller jag kan inte! oftast måste jag sätta mig ner av någon anledning:$men efter fyra timmars gående så kom vi oss äntligen hem,tog på oss mjukis kläderna,slängde oss i soffan och satt på alpha dog. Får hoppas att ni hade en lika trevlig kväll som oss!harepuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0